Szybki bieżniczek...

18 kwietnia 2010

To chyba najszybciej zrobiona przeze mnie koronka. Co prawda nie jest specjalnie wielka, ale powstała zaledwie w jeden dzień :) Wzór pochodzi oczywiście z tych samych zbiorów, z których robiłem ostatnie dwie serwetki. Schematów jest tam ponad czterdzieści, więc na pewno będę miał co robić.


Dziś zrobię sobie przerwę w robótkach, bo mamy kolejny słoneczny dzień i trzeba będzie wyskoczyć na ogród. Nie wiem kiedy teraz będę miał wolny weekend, więc trzeba korzystać z okazji.

7 komentarzy:

  1. no prosze ja też dzis wykanczam nowa serwetke fotki nie długo na blogu beda mam prośbe Mogłbyś mi podesłać pare prostych skanów brugijek jeżeli oczywiscie możesz mail kris1986@boy.pl może i mi by sie udą;lo coś stworzyc pozdrawiam keiss

    OdpowiedzUsuń
  2. musze powiedziec że pierwszy raz trafiam na bloga faceta, który uwielbia robić na szydełku! Śliczna koronka! (a w komentarzu następny pan! Super!) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te koronki!
    Może zamieścisz jakiś kurs? nie mogę rozgryźć tych łączeń, a mam ciśnienie na zrobienie takiej koronki.
    Iw

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz kochany zdolności!!!!Az Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Jak wszystkie Twoje serwetki. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i ciągle w ogrodzie przesiadujesz ... chyba musze na forum zajrzeć i powspominać ten Twój ogród .. ;)

    Pozdrawiam
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS