Pracowity weekend...

18 lipca 2011

...zakończyłem robiąc kimono numer 3. :) No co mam zrobić - ciężko było się oprzeć :)
Oczywiście poza pergaminem użyłem ponownie papieru japońskiego z Moligami. Tym razem wybór padł na delikatny błękit na papierze Yuzen Hana.


Czuję, że jednak to nie będzie koniec. Muszę dać tylko rękom odpocząć. 

Przyznam się też, że zawsze marzyłem o tym by zobaczyć Japonię. Stąd też chyba tak łatwo mi z tą tematyką poszło :)

Dziękuję Wam za wszystkie pozytywne komentarze.

7 komentarzy:

  1. wszystkie trzy bardzo ładne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe, a zarazem bardzo ładne. Piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. baaardzo dziękuję, jak te papiery rozkwitają w towarzystwie pergaminowej koronki.pozdrawiam ciepło
    mollka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Mi zabrakło cierpliwości do pergamano już po pierwszej pracy, tak więc chapeu bas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to połączyłeś, to kimono podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyróżniłam Cię:D zapraszam po banerek

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS