Kwiatowy tag

28 lipca 2011

Przyznaję się bez bicia, że ostatnie dni troszkę się obijałem. Jednak wczoraj powstał tag, którego celem jest wzięcie udziału w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji. Jest to ósme wyzwanie i wytyczne mówiły o tym, że nie można używać do jego wykonania żadnych narzędzi, chyba że z dziurkaczowych wycinanek powstanie kwiatek. Zatem użyłem tylko dziurkacza z kółkiem. :) Przeszycia oczywiście szyte ręcznie. 
Żeby nie przedłużać to mój tag wygląda tak:




Materiały użyte do wykonania to:
- papier z zestawu "Vintage kolor ziemi" oczywiście ze Scrap Pasji (zakup podczas DLWC)
- ćwiek firmy Dovecraft - również Scrap Pasja
- Stempel  z tagiem kupiony w Scrapuj.pl
- kwiatki ze starej książki
Muszę się Wam przyznać, że jestem bardzo zadowolony z efektu, który otrzymałem. 

Mój tag zgłaszam jeszcze na kolejne wyzwania:

20 komentarzy:

  1. Rewelacyjny, taki starociowy i męski, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłabym dumna, bo świetny jest! Rewelacyjny starociowy klimat, naprawdę cieszy oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ci wyszedł.
    Lubię takie poszarpane prace !

    OdpowiedzUsuń
  4. co Ci ten tag zrobił żeś go tak potargał:D

    OdpowiedzUsuń
  5. super! ale wiesz skarbeczku, gdybym tak nie napisała to byś nawet kudełki nie pozbierał( ha, ha)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem ci słodziutki, że cudowności tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I serdecznie zapraszam do siebie... czy muszę najpierw wyróżnić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no... to ręczne szyci- mistrzostwo świata :) baaaardzo mi się ten tag podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś mistrzem w dodawaniu sobie pracy w niepergamanowych formach ;-) nawet w takim małym tagu ręcznie robiony kwiat, ręczne przeszycia, napisy na maszynie,detalista doskonały

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for playing at Come and Get It. Nice vintage look to your project.

    OdpowiedzUsuń
  11. Że też ja dopiero teraz tu trafiłam - siedzę i w brodę sobie pluję. Zostanę, jeśli pozwolisz, i trochę sobie Twoje poczynania "pośledziuję". A w miarę możliwości (czasowych głównie) to i w przeszłość czyli archiwum się pozagłębiam.
    Tag prze, prze, przepiękny :)
    Pzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice job on the Tag. I loved the feel of it and the flower. Thanks for taking part in this weeks Come and Get It Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabulous tag thank you for joining us at RRC this time hope you will join us again xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny! Całość pięknie współgra, wszystko genialnie dopasowane, siermiężne przeszycia dodają smaczku. Brawo!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaaardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawid- jesteś bardzo wszechstronny, chylę czoła!!!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS