Kopertówki

23 lipca 2011

Dostałem ostatnio zamówienie na kopertówki. Na dziś miały być 3 sztuki - 2 dla dziewczyn i 1 dla chłopaka. Nie wiem jak poszło mi z tą męską, ale chyba się udało nie przesadzić. :)
Żeby nie przynudzać to po kolei:


 Kopertówka nr 1 -  papier z Galerii papieru, kwiatek wg przepisu z blogu Craftypantki.


 Kopertówka nr 2 - baza to "Kapuśniaczek" z Galerii Papieru, na tym "Color Explosion" z Lemonade i kilka kwiatków papierowych.


Kopertówka nr 3 - ma być dla faceta :) Baza i brązowy papier na wierzchu to ponownie "Kapuśniaczek" z Galerii Papieru (muszę chyba uzupełnić zapasy :D ), ćwieki ze Scrappasji.

Przede mną jeszcze dwie do zrobienia w ten weekend. Będzie to dla mnie wyzwanie, ponieważ mają być ślubne, a dla mnie ta tematyka to zupełnie inna bajka :D

4 komentarze:

  1. A tam inna bajka, kolory wiadomo jakie, napis wiadomo jaki i dasz radę ;)
    Fantastyczne te kopertówki, najbardziej podoba mi się ta brązowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są :)
    Ze ślubnymi poradzisz sobie szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są, a ślubne różnią się tylko kolorem :) Dasz radę jak nic, bo kto jak nie Ty???

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie piękne wszystkie trzy,chociaż niebieska,jest moja faworytką :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS