MOJO #198

5 lipca 2011

Wczoraj naszło mnie jeszcze na zrobienie mapki na wyzwanie na blogu MOJO Monday. Mapka mi się od razu spodobała i pracowało mi się nad nią dość przyjemnie. Wygląda tak:


Po skończeniu okazało się, że wyszło mi zielono. No, ale co tam - efekt i tak mi się podoba :)


Papiery to kolekcja "Hampstead: A warm welcome" Papermanii kupione w sklepie Ładne Rzeczy.
Natomiast kwiatek powstał dzięki kursikowi zamieszczonemu przez Bikeflower na jej blogu.

Żegnam się z Wami do 17-go lipca. Przede mną letnie warsztaty we Wrocławiu. Myślę, że atmosfera będzie taka jak na zimowych albo i jeszcze lepsza :) Po powrocie oczywiście zdam relację :)

3 komentarze:

  1. Очень интересное цветовое решение! Отличная открытка!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z nadzieją, bo zieleń to kolor nadziei. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS