Zaległości

16 lipca 2011

Więc powróciłem... Szerokim łukiem jadąc wróciłem z warsztatów we Wrocławiu. Impreza była niesamowita do tego stopnia, że zapomniałem o aparacie, który sobie leżał w plecaku. Zdjęć zatem niestety nie posiadam. :(
Co do samych warsztatów - tym razem miałem okazję poprowadzić warsztaty z podstaw techniki pergaminowej. Miałem trzy wspaniałe grupy, którym praca szła świetnie - wszystkie grupy skończyły przed czasem. Mam nadzieję, że te osoby będą nadal pilnie ćwiczyły i pochwalą się swoimi pracami w tej technice. :)
Poza warsztatami zrobiłem zakupy. Parę drobiazgów. :D
W niedzielę za to spróbowałem swych sił w origami na warsztatach u Moli. Robiliśmy kompozycję kwiatową. Jednak czas gonił, więc "półfabrykaty" wróciły ze mną i mam w planach zakończyć pracę w domu :)

Na warsztaty zabrałem ze sobą dwie prace na konkurs. Jedna na wyzwanie monochromatyczne. Wybrałem kolor żółty i słoneczko ze stempelka z Digi Scrapu.


Druga praca to identyfikator. Przyznaję się, że to praca na dwa wyzwania. Połączyłem trzecie wyzwanie na blogu Zrób to! z konkursem na zlocie. Wyzwanie blogowe tym razem to mapka, a w zasadzie dwie mapki. Można wybrać jedną lub zrobić obie :) Jak widać z pergaminem też można "mapkować" :D Zapraszam na nasze pergaminowe wyzwanie i oto moja praca:


Na końcu prezentacja kartki dla DT blogu "Scrapbooking by men". Tym razem tematem był Steampunk i nie powiem, że było mi łatwo. Jednak w końcu to zawsze jakieś wyzwanie. Zrobiłem coś, co dzięki dwóm wspaniałym doradczyniom zostało pouzupełniane gdzie trzeba i prezentuje się obecnie tak:


Tryby to zakup w Wycinance, ćwieki z paczuszki wymiankowej, a reszta tworzona przeze mnie. Wyszło jak wyszło - nadal mam mieszane uczucia co do tej pracy....

11 komentarzy:

  1. Świetne prace :) szczególnie podoba mi się ta ze słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawid, bardzo się cieszę, że tym razem była okazja na nieco dłuższą rozmowę i na obejrzenie Twoich ślicznych dzieł (zwłaszcza tych pergaminowych :)
    Ileż to trzeba posiadać cierpliwości żeby tak gęsto dziurkować kawałek pergaminu! :))) Zatem tym bardziej podziwiam :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, a ja się cieszę, że mogłem znowu wszystkich spotkać :) I już nie mogę doczekać się następnego razu... mam nadzieję, że szybko to będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenie mi się podoba kartka z robotem - świetny klimat! Bardzo ciekawe tło na niej zrobiłeś :)

    Fajnie było Cię poznać na DLWC :)

    Swoje zdjęcia możesz zobaczyć u KolorowAnki:
    http://kolorowanka.wordpress.com/2011/07/10/dolnoslaskie-letnie-warsztaty-craftowe-we-wroclawiu/

    OdpowiedzUsuń
  5. I wzajemnie - cieszę się, że mogłem Was poznać :) Fotki u Kolorowanki już obejrzałem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz dziękuję, że nas zaszczyciłeś swoją obecnością wraz z Asią :)
    Super było pogadać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace , bardzo mi się podoba kartka ze słoneczkiem, taka optymistyczna, ciepła , wakacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace :)

    Dziękujemy za dodanie naszego bloga do obserwowanych :)

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia karteczka bardzo oryginalna.
    Jak widać nie wszystko piękne, co się świeci ;) Pozdrawiam serdecznie.
    Aaaa..a robota sam malowałeś? czy to stempelek, czy gotowy wydruk?

    OdpowiedzUsuń
  10. ...no to nieźle, nie wiem co się czepiasz:).
    Mapkowy identyfikator też mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS