Twórczy pokój i kwieciste wyzwanie

23 lutego 2011

Dzień był dziś mało ciekawy, ale jak to mówią co nas nie zabije.... choć chyba to ja prędzej wysiądę... Dobra nie marudzę. Z lepszych wieści: pod natchnieniem (coby nie napisać lekkim kopnięciem) takiej jednej zrobiłem pracę na wyzwanie w Twórczym Pokoju. Miało być kwieciście i z motylem. Zrobiłem obraz pergaminowy na podstawie haftu krzyżykowego firmy Dimensions pt. "Butterfly & Clematis". Prezentuje się ona tak:


Powiem szczerze, że malowania zawsze się boję, bo talentu u mnie brak, ale jak już zacznę kolorować to jakoś to wychodzi :)

36 komentarzy:

  1. Cholera!!! Niech Cię ta jedne taka kopie częściej :D Zazdraszczam umiejętności :D Też tak chcem!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to muza czy byk ta kopiaca?
    Ale co by nie byla, warto bylo kopnac, zebysmy mogli takie cudenko ogladac.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udane, jak trójwymiarowe :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. No muza się spisała nie ma co, niech kopie często, byle nie uszkodziła rąk.
    Ty nie umiesz? praca super aż wychodzą te kwiaty, rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło matko...szczęki do tej pory szukam.
    I Ty tak sam,własnymi łapkami?podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca!!! I ty mówisz że talentu nie masz??? NIE WIERZE!!!! Talent u Ciebie ogromny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty zawsze marudzisz a tu tak pięknie wychodzą z Twoich rąk małe arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyszła :)
    Malowanko - pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak wogle to zapraszam do się... może i muzy za tobą przyjdą ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty się tak nie kryguj, jak nadobna dziewica, bo czego jak czego ale talentu to Ci nie brakuje ;))))))
    Z ogromną przyjemnością podziwiam Twoje prace i ciągle mi mało...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawid tyś powinien cały czas siny chodzić :)))talent z Ciebie tryska ...ty nie umiesz przestań :) pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  12. Какой интересный эффект - проглядывает садовая решеточка через цветы! Открытка будто светится!Очень красиво!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. żaden byk czyli ja go w tej kwestii nie kopał:D szukać innej winnej :D
    A Ty kolego sympatyczny nie kokietuj bo i tak wszystkie wiemy że cudeńka robisz:D

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm chciałabym tak nie umieć jak Ty :-P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne!!!
    Ty nie mów takich rzeczy że coś ci nie wychodzi. Bo cudne to jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż powiedzieć też bym chciała mieć taki BRAK TALENTU .Niech Cię ta MUZA kopnie jeszcze raz ale solidniej:> :> za marudzenie.Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zdnakuferka.blogspot.com/2011/02/moje-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ci ślicznie wyszło, tez przepadam za pergamankami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. FAktycznie Dawid dziewczyny mają rację co do Twojego talentu! Powinieneś wejść w spółkę z Timem Holtzem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakos Ci to pięknie wyszło! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To hasło o braku talentu do malowania to był chyba taki chwyt marketingowy, żebyśmy mile podłechtały Twoje ego - nieładnie tak kłamać...
    A praca sprawia wrażenie jakby kwiaty wyrastały z kartki, efekt pergoli niesamowity dla mnie majstersztyk, zwłaszcza że nie działam w tej technice, ale mam świadomość trudu pracy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Racja, jakoś Ci wyszło... Rewelacyjnie, pięknie, delikatnie Dalej sobie sam posłodź;)

    OdpowiedzUsuń
  22. "jakoś wychodzi???" Przecież to jest dzieło sztuki! BARDZO PIĘKNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie widzę brak talentu do malowania :) Moim zdanie wychodzi Ci to rewelacyjnie. Ten obraz jest rewelacja - tylko tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. David! jestem pod wrażeniem Twoich prac!! gratuluję pracowitości i pomysłowości! Napewno będe tu zagladać - pozdrawiam Ania (pozyczałeś mi szpikulec wieczorem na DZWC :):))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kłamczuch!!!Umiejętności do malowania brak??? oj oj a tu same cuda;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem szczerze... bo wiem, że szczerość lubisz... że piękne to jak cholera :) Naprawdę. Widziałam na żywo i tylko żałuję, że zaraz zostało mi sprzed oczu zabrane, pewnie żeby moje laickie łapy nie zniszczyły tego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też widziałam na żywo i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Dawidzie! Piękna praca, a realu niesamowita. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ Ty masz rękę:) Rewelacyjna praca! I jak to nie masz talentu?! To co ja widziałam???????? Pozdrawiam ciepło:)
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  30. Grzeszysz skromnością. Piękna praca, perfekcyjnie wykonana. Tak milutko wiosną powiało, chociaż za oknem śnieg.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS