Wizyta na blogu Craftypantek i pergaminowy prototyp...

19 lutego 2011

Jakiś czas temu zostałem poproszony przez Kasię z blogu Craftypantki o podzielenie się "tajemnicami techniki pergaminowej". Zrobiłem to z ogromną przyjemnością. To co napisałem możecie zobaczyć na tym blogu.Na potrzeby tekstu powstały małe próbniki, które następnie utworzyły te zakładki:


Ostatnio napisałem, że biorę się za rysunek, ale... skłamałem. Naszło mnie na powrót do krzyżykowania i obecnie siedzę nad obrazem, który czekał dość długo na dalszy ciąg. Jednak wczoraj postanowiłem zrobić sobie przerwę, bo przecież trzeba Wam też coś pokazać od czasu do czasu, więc w godzinach nocnych powstał taki oto prototyp pergaminowej róży:


Mam nadzieję, że Wam się spodoba równie mocno jak mi. Kwiat dedykuję dla takich jednych co mnie natychają od czasu do czasu :)

Mała odpowiedź na komentarz pod tym postem - wzór maski na pewno pochodził z internetowej kolorowanki. Jednak przyznaję, że praca pod wskazanym linkiem jest również ciekawa. Za to właśnie lubię technikę pergaminową, że jeden wzór można zrobić na milion sposobów i każda praca będzie niepowtarzalna :)

PS. Maska pochodzi tej strony. Po kliknięciu na nią otwiera się program do kolorowania :)

17 komentarzy:

  1. Pewnie, że nam się równie mocno podoba... Nawet mocniej... :D
    Ciekawe, czy takie dwie to się tylko obijają i natychają, czy zamierzają też coś zrobić... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna róża! Koronkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna!!! U Ciebie zawsze coś ciekawego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska, cudna, wspaniała...
    Chylę czoło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki, ale róża po prostu wymiata, niesamowicie filigranowa i cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a i tu napiszę , że różyczka cudna !

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja Dawidzie postanowiłam poszukać ciebie w światku blogowym z powodu tej róży. Warto było ją zrobić abym Cię znalazła ;-))))
    A na poważnie wymiotłeś tą różą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Taak, muzy...
    Piekne przeslanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak Cię podglądam i nadziwić się nie mogę :)Super Ci wychodzą te perga , tak myślałem nad wypróbowaniem sił w tym temacie,ale to chyba nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. do takiej róży to u mnie daleka droga:D Miszczuniu a gdzie zakładka z nauki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Really and as I have not realized earlier

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałam już na forum, ale chętnie powtórzę - PIĘKNA!! szacuneczek

    OdpowiedzUsuń
  13. no, no, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie no ta róża rozroila mnie całkowice:) Zdradzisz wzór?

    OdpowiedzUsuń
  15. O mateczko kochana jakaż ta róża jest śliczna !!!!! Jak Ty ją zrobiłeś ???

    OdpowiedzUsuń
  16. Róża cudo!!!!!! A artysta, to wspaniały człowiek. TAKICH POWINNO SIĘ NAGRADZAĆ. Taką mieć cierpliwość, to niepodobne nawet do cierpliwości mężczyzny, a jednak. Panowie bierzcie wzór i naśladujcie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS