Maleństwo i wirtualna lekcja

22 lutego 2011

Najpierw maleństwo, czyli ATC na wymiankę na Pergaminart.pl. W tym miesiącu hasło brzmiało "Retro", więc cóż było robić - to mój staroć:

A co poza ATCiakiem?? Jakiś czas temu przeprowadziłem wirtualny kurs pergaminowy dla Ines. Wysłałem jej wzór, pokazałem przez kamerkę co i jak i zabawy było mnóstwo. Zwłaszcza gdy słyszało się wydawane przez nią odgłosy :)
Tak czy inaczej coś zrobiła i efekty możecie podziwiać na jej blogu, natomiast u mnie to na czym ją uczyłem ;)


Tyle na dziś i zapewne do poczytania jutro ;)


9 komentarzy:

  1. Dawidzie rower ekstra ale wiesz ja czekam na obiecane...
    A nauczyciel z ciebie super byłam widziała efekty, brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie... ja też czekam z niecierpliwością na te obiecane... :D
    A z wirtualnej lekcji to mnie te odgłosy ciekawią he... he... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak widać nasze zakładki się różnią ... nie dość że odgłosy wydaję to jeszcze niedokładnie słucham:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowerek superowy... Jazda na takim rowerku byłaby nie lada wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci idzie te perga :) Rower jest the best , tylko siadać i jechać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny twój talent - nauczycielski:) Świetnie się spisałeś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rowerek pierwsza klasa - wiem bo mogę go sobie oglądać na żywo - DZIĘKI :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS