Warsztaty w Sękowicach

8 października 2012

Zgodnie z obietnicą pochwalę się dziś fotkami z sobotnich warsztatów, które prowadziłem w Sękowicach i zorganizowanych przez Gminę Gubin. Przyznam się, że byłem lekko zestresowany, gdyż pierwszy raz prowadziłem zajęcia dla 23 osób i w dodatku dla grupy polsko - niemieckiej. Jednak szybko to minęło, gdyż okazało się, że uczestnicy byli niezwykle sympatyczni i co najważniejsze chętni do pracy.

Warsztaty obejmowały dwie części - biżuteryjną i decoupage'ową. Na pierwszej robiliśmy bransoletki techniką flat - spiral. 




Natomiast druga część to ozdabianie desek techniką decoupage'u. Jedna z Pań została rekordzistką - w czasie warsztatów zrobiła 3 deski. :)




 

Zatem dzień spędziłem bardzo twórczo i niezwykle sympatycznie. 
Serdecznie pozdrawiam Sękowice i dziękuję za zaproszenie mnie do Waszej miejscowości.

1 komentarz:

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS