W błękitach

28 października 2012

Jak tylko doszła do mnie przesyłka ze Scrapińca z papierami Asicy "Pastelowa Rapsodia" wiedziałem, że muszę coś z nich zrobić. Pod nóż poszły kolory błękitny i szary. Wycinanka również ze Scrapińca, pomalowana na biało i pokryta Glossy Accent.
Do tego pokolorowałem stempelek z Tildą. Tym razem za pomocą kredek akwarelowych. Jednak pracując  nimi czuję się najlepiej, więc z kolorowania jestem zadowolony.




A kolorystyka wynikła przez taką jedną :) No cóż starszych trzeba słuchać... czasami. :)

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

8 komentarzy:

  1. Super karteczka! I Tilda świetnie pomalowana! A włoski... Mistrzostwo!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka Dawid.
    Powiedz czym malujesz te tekturowe borderki? To biała farba akrylowa?
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, tutaj akurat użyłem białego tuszu, który mam do rysowania wzorów na pergaminie. Ten, który mam pochodzi z firmy Enitan i świetnie kryje barwę tekturki :) Potem już tylko Glossy i wychodzi taka jakby emalia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww, this is so beautiful, love the gentle colours and design. Thank you for joining us at Whimsy Stamps x

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful card - the image is amazing and I love the flowers - perfect.

    Thanks for joining us this week over at Totally Gorjuss and I wish you the very best of luck.

    I hope you will be able to come and join in the fun with us next week.

    Take care

    Toodle Pip

    Hazel x

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała jest!ależ Ty pięknie kolorujesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the Wings....Thanks for joining us this week at Totally Gorjuss!!

    Hugs,
    Patricia

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS