Kolejne Mojo

3 października 2012

Ostatnio mapki z Mojo Monday jakoś strasznie zachęcają do pracy. :) I jakoś monochromatycznie mi one wychodzą. Było różowo, był zielono, a dziś jest niebiesko. Jako ozdobników użyłem kwiatków zwijanych samodzielnie. Lubię je, mimo iż rzadko je robię. Jednak żeby nie przeciągać - oto fotki.




Papierologia zastosowana to: "Usłane różami" i "Herbatka dla dwojga" z Galerii Papieru, "Nadziewana czekolada" oraz "Błękit Zimy" ze Scrappasji.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

6 komentarzy:

  1. A very nice card David - I like the simplicity and your rolled paper roses are very nicely made. Thanks for joining in with Papertake Weekly, Mary G x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze mam problem coś według mapki zrobić, Tobie widać wychodzi to wysmienicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, David . . . your handmade rolled roses look fabulous on this wonderful blue birthday card. So glad to see your entry at the Crafts and Me Stamps' digi team's "My Sentiments Exactly!" challenge. Hugz, ~ Rose

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, beautiful and elegant birthday card!!!! Thanks for joining us this month at BTC&G and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful, classic card. Thank you for entering By the Cute and Girlys "Birthdays" challenge.
    Geraldine

    OdpowiedzUsuń
  6. A beautiful and elegant card! Thanks for playing with us at Crafts and Me. Hugs...Mona

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS