Powrót

7 października 2012

Wróciłem właśnie z warsztatów, z których małą relację wstawię jutro. :) 

Zacznę od podziękowań za wszystkie niezwykle miłe komentarze. Dają one porządnego kopniaka, aby dalej coś robić.
Kolejna przyjemna rzecz to wyróżnienie TOP4 na blogu Sketchy Colors za moją "skopaną" kartkę. Drugi raz z rzędu - sprawiło mi to olbrzymią radość. Zatem po raz kolejny u mnie ten banerek.

Photobucket


Chciałbym też pokazać kartkę, którą zrobiłem tuż przed wyjazdem. Powstała na wyzwanie na Diabelskim Młynie, a sugerowałem się mapką na Cardabilities. Dawno nie robiłem kartki, gdzie papieru jest tak niewiele, bo tylko kartonik baza i paseczki. Reszta to tkanina.
Kwiatek i gałązki z perełkami to natomiast inspiracja z blogu sklepu Scrapek.





Zgłaszam ją zatem na wyzwania:

5 komentarzy:

  1. what a great card - thank you for joining us as Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely card!! I love your flower and lace!!
    Thank you for playing with us at Cardabilities!
    Hugs
    Yasmina

    OdpowiedzUsuń
  3. The little skirt over the fish tail flags is a cute lament to add to the sketch, thanks for playing along with us at the Cardabilities!!

    OdpowiedzUsuń
  4. So so very pretty. Thanks for playing along with us at Cardabilities.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS