Co nowego...

4 stycznia 2013

Nowy rok zacznę od biżuterii, a dokładniej kolejnych kolczyków z rivoli. Tym razem na niebiesko. Zdjęcie robione na szybko, gdyż kolczyki szybko znalazły właścicielkę :)


Chcę się też pochwalić prezentem imieninowym od mamy. Dostałem fundusze i miałem coś sobie kupić. Wybrałem to...


Nie mogąc się powstrzymać pokolorowałem dwa stempelki. Oto moje pierwsze kolorowania tymi markerami. :)



Tildzie trochę rozmazał się na marker na bucie, ale myślę, że jak okiełznam markery to będzie lepiej. 

3 komentarze:

  1. Kolczyki najpiękniejsze, idealnie w moim stylu , poproszę kiedyś o takie podobne, i sto lat z okazji imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie pomalowane! ja swoimi promarkerami nie umiem tak kolorować ; <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miałem okazję popróbować Promarkerów i jednak lepiej mi się koloruje Copicami. Przede wszystkim uwielbiam końcówkę pędzelkową :D

      Usuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS