Noworoczne candy w Kenny K

30 grudnia 2012

Na Kenny K's Krafty Krew! świętujemy nowy rok oraz nowy skład DT. Z tej okazji mamy dla Was odrobinę "cukierasów". A co można wygrać na moim blogu? Dowolnie wybrane przez zwycięzce 3 digi stemple ufundowane przez KennyK Downloads.com.




Zabawa trwa od 30 grudnia 2012r. do północy 12 stycznia 2013r. Chęć wygranej zgłaszamy żabce, która siedzi tuż  pod postem i liczy wszystkich. ;)

Zapraszam również na candy u pozostałych członków z grupy projektującej. Można wygrać więcej stempli zarówno tych elektronicznych, jak i gumowych.

Chciałbym też życzyć Wam wszystkim szczęścia, pogody ducha i mnóstwa wspaniałych pomysłów w Nowym Roku.

12 komentarzy:

  1. Please count me in for the chance to win New Year Candy from Kenny K! Lovin' the fabulous creations using these fun images! Hugz, ~ Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś tu namieszałam troszeczkę, byłam na drugim miejscu ale skasowałam się bo nie dokończyłam tego "linkowania" na fejsie. Dodałąm zabkę raz jeszcze tym razem do końca. Mam nadzieję,że nikt nie będzie na mnie zły poprzez swoją zmianę miejsca oczko wyżej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for the chance to win. Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for the chance to win! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, 25 chances to win - great!

    Big hugs from germany

    Sebrina

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful chances to win.

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, great to have a chance to win. Love the new digi's from Kenny

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrej zabawy życzę Ci w DT.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for the chance to win and Happy New Year! Hugs, Robin

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Your card is fabulous.
    Love to have a chance to win a Kenny K stamp.
    Hugs Berit

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS