Uzupełniam zapasy

12 czerwca 2012

Ostatnio moje wyroby biżuteryjne nieco się uszczupliły, więc pora trochę pouzupełniać stan magazynowy. :)) Dziś pokażę kolczyki oraz bransoletkę.

Kolczyki powstawały od niedzieli. Wzór pochodzi z tej strony.  Nie znam rosyjskiego, więc pewne rzeczy musiałem troszkę sam porozgryzać. Pierwszy kolczyk został pocięty i koraliki wróciły do woreczka z zapasami. Natomiast dziś udało mi się je skończyć w formie takiej by nadawały się do pokazania.


Całkowita ich długość to 9 cm. Zamieniłem tylko bigle na sztyfty.

Żeby nie tracić dnia wziąłem się jeszcze za flat spiral. Z fioletowych koralików Fire polish oraz toho powstała bransoletka o długości 19 cm. Przy zapięciu dodałem zawieszkę w kształcie kluczyka.





W międzyczasie przygotowuję się na zlot w Warszawie tworząc co nieco na konkursy. A co zrobię to pokażę dopiero w lipcu. :)

6 komentarzy:

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS