Drobiazgi

19 czerwca 2012

Tym razem skromnie - dwa drobiazgi. Jak wspominałem wcześniej, w czasie weekendu powstawała bransoletka sutaszowa. A dokładniej rzecz ujmując, bransoletka wg wzoru Calisty.

Wyszła mi ona tak:


Natomiast od niedzielnego wieczoru "rozgryzałem" rosyjski kursik na pierścionek. Gryzienie zakończyło się sukcesem i z koralików Toho  w kolorze Galvanized Aluminium wielkości 11/0 oraz koralika o średnicy 1c (dokładnie nie wiem jakiego, jest ciemnozielony i ma mieniące się drobinki podobnie jak noc kairu) powstał taki oto pierścień.


14 komentarzy:

  1. "Kamień" w pierścieniu nazywa się Zieleń (lub też Szmaragd) Nilu:) Jest to, tak jak piasek pustyni, noc kairu, kamień syntetyczny.

    Idziesz jak burza z plecionkami? A gdzie pergamin?

    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo - teraz znam jeden kamień więcej :)
    A co do pergaminu wstyd się przyznać - kurzy się. Jakoś ciężko oderwać się od koralików. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też, szczególnie pierścionka :) Super wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się Ciebie:)) Bransoletka wg kursu Oli wyszła Ci świetnie jak na pierwszy raz. Strach pomyśleć co będzie potem. Szyj, szyj, pleć i szydełkuj. A pierścień piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny! Dużo pracy?

    OdpowiedzUsuń
  6. No no - branzoleta cudowna i jeszcze w moich ukochanych odcieniach brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ocelotko - pierwsze 3 podejścia wydawały się trudne i pracochlonne, ale myślę że każdy kolejny będzie szedł szybciej i łatwiej. Nie jest tak trudny jak się wydaje. :)

    Dziękuję Wam za miłe komentarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest po prostu sliczna! Gratuluje cierpliwoci i talentu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. pierscionek niesamowity! ciekawa jestem czy wygodny jest:) ale pewnie bardzo, bo koraliczki nie sa duze.

    musi sie cudnie na rece prezentowac.


    widze ze koralikowanie wciągło Cie na dobre...
    Wychodzi Ci to świetnie! Super dobierasz kolory, a wszystkie wytworki są tak misternie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ten pierścionek . A czy mogłabym dostać wzór, zrobiłabym sobie taki.
    agk.20a@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionek jest obłędny, a czy ja również mogę się uśmiechnąć o wzór...dawno nic nie kombinowałam koralikowego ;O)
    kinia_1979@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. początkowo myślałam,że to jakaś kobieta działa takie piękności.I tu moje zdziwienie. Piękne prace!!!! czy ja również mogę prosić o ten kurs na pierścień bądź namiary na niego
    marioleczka18@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS