Trudne liftowanie

1 czerwca 2011

Na Diabelskim Młynie ogłoszono wyzwanie... wyzwanie, które ma bardzo wysoko postawioną poprzeczkę. Jest to lift pracy Finnabair. Jej tag jest przepiękny. 
Mimo wszystko postanowiłem spróbować swych sił i mimo, iż nie osiągnąłem nawet w połowie takiego rezultatu jak na oryginale, to i tak jestem ze swojej pracy zadowolony. Moje pierwsze tak poważne smarowanie po papierze okazało się być niezłą zabawą. To nic, że przez 5 dni chodziłem z różowo-fioletowo-czarnymi palcami i wszyscy się dziwnie przez to na mnie patrzyli. I tak warto było :)

Żeby nie przedłużać - oto oryginał wykonany przez Finnabair:

A to moja nieśmiała próba zliftowania tego cuda:


Dziękuję też wszystkim za komentarze i za to, że mnie odwiedzacie :)

9 komentarzy:

  1. wierna kopia orginalu, swietna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny :)
    i w super kolorze

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to Jola mówi.... super... he... he... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginał przepiękny, zwłaszcza ten motyl mnie intryguje...a Twoja interpretacja też niczego sobie :) Obie w moich ulubionych kolorach!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna kolorystyka, tag jest bardzo zblizony do oryginalu , super robota :)dzieki za wziecie udzialu w zabawie :|)

    OdpowiedzUsuń
  7. Всё очень красиво,просто чудо!!!!!Приятно видеть мужчину за рукоделием!!!Желаю успехов!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor świetny, lift rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS