Złe sprzątania skutki

5 września 2012

Dziś o tym, że sprzątanie jest złe. Ostatnio pokolorowałem trzeci z kolei stempel z Whimsy Stamps - wyszedł cudnie. Zrobiłem już bazę do przyklejenia stempla. Potem postanowiłem trochę ogarnąć w pokoju i posprzątać na biurku. Gdy już było widać blat to wróciłem do kartki, ale... stempel zaginął. Wyrzuciłem wsio z biurka i stempla nie znalazłem :( Odechciało mi się robić cokolwiek i tak baza leżakowała do dziś. 
Dziś wziąłem się za nią jako za wyzwanie na blogu Lemonade - odrabiamy zadanie. Główną rolę na kartce gra paw z Wycinanki. Zatem jest ptak, jest coś okrągłego (napis i perełki) oraz jest trochę niebieskiego :)





9 komentarzy:

  1. Your card is so very nice - thank you for joining in with this weeks Papertake Weekly challenge, Mary G x

    OdpowiedzUsuń
  2. I tego się trzymaj!!! A kartka wyszła świetnie :) Jak zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawiduś, śliczna jest!
    A o porządki to Ty sie nie martw... zebys wiedział jaki ja numer wywinęłam hihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, z tym sprzątaniem to trzeba uważać, żeby czegoś cennego z biurka z rozmachu nie zgarnąć do kosza :D

    karteczka wyszła Ci mega śliczna, ten paw to idealne dopełnienie, super!

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez nie sprzatam, bo wtedy naprawde nic nie idzie znalesc. A tak to zawsze wiem gdzie co lezy.

    No karteczka bardzo mi sie podoba. Nie tylko bo jest niebieska. Bo jest super (niebieska)! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no wiesz ... jak się do tego gada z różnymi osobami, pisze itp to nie ma się co dziwić że ginie :P a kartka super .. nie tylko dlatego że niebieska :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gorgeous design and I love the touch of blue on the flowers...thanks for joining in with the Crafts & Me challenge this week
    Mina xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna kartka, piekne kwiatki!
    Pozdrawiam
    Lady E

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze są jakieś plusy i minusy sprzątania :)
    Plusem jest piękna kartka :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Lemonade :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS