Broszka

16 września 2012

Skończyłem broszkę. Miała być czerwona, więc zrobiłem ją w kształcie kwiatu. Wzór na płatki ściągnąłem od Weroniki. Pierwszy raz szyłem ściegiem zwanym brick stitch. Początek nie był łatwy, ale po pierwszym płatku jakoś już poleciało. :)

Użyłem Toho w rozmiarze 11 w kolorach: Opaque Jet, Transparent Frosted Ruby, Transparent Siam Ruby. Swoją drogą to moja pierwsza zrobiona broszka.

Jako, że koraliki są ciężkie do fotografowania to wstawiam 3 zdjęcia zrobione na różnych ustawieniach.




19 komentarzy:

  1. No, no piękna praca Dawidzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ostatnio jakiegoś bzika na punkcie maków, ale tak czy siak, ta broszka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem dumna! Rewelacyjnie wyszedł:) Co prawda szyłam peyotem, ale brickiem jak widać też się da! Czad!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękny maczek:)
    Broszka jest cudowna:0

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny maczek Dawidzie. Bardzo mi się podoba Twoje "koralikowanie". Tez mam chęć rozpocząć tę przygodę ale trochę doskwiera brak czasu no i obawy, że nie podołam.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny, zwłaszcza Tobie Weroniko za schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna broszka!!! Czad! Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło. Jako, że maki to moje ulubione kwiaty podoba mi się ta broszka wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ona jest cudna!! Ach, chciałabym też tak umieć...

    OdpowiedzUsuń
  10. jest niesamowita!
    napatrzec sie nie mogę.


    ps: fajny nowy wygląd bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm.. Przez chwilę zastanawiałam się, jak ta broszka jest zrobiona - obstawiałam cięcie fakturowej tkaniny;))
    Jestem pod wrażeniem - zarówno precyzji wykonania, jak i uroku samej pracy:) Jest piękna, idealna do szarego żakietu, albo płaszcza...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jestem pod wielkim wrażeniem
    na pierwszy rzut oka myślałam ze jest z papieru lub materiału!!

    piękna

    taką broszkę to bym nosiła cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS