Komplet 'Loretta'

19 września 2012

Od poniedziałku jestem na zwolnieniu lekarskim, więc leżakuje. Na szczęście  do łóżka można zabrać ze sobą pudełko z koralikami. Zatem leżąc zrobiłem coś z niedawno kupionych koralików SuperDuo. Skorzystałem ponownie z wzoru Ewy, a dokładniej wzoru na komplet 'Loretta'. 

Użyłem koralików SuperDuo w kolorze Jet i Dark Bronze oraz Toho  w rozmiarach 8, 11, 15 i w kolorze hematytu.

Na początku bransoletka, którą zgłaszam na wyzwanie na blogu Kreatywny Kufer.



Kolejne były kolczyki wg pierwszego wzoru.


No i wisior do kompletu.

I cały komplet na jednym zdjęciu.


A żeby komplet był w całości to zrobiłem drugą wersję kolczyków, ale w kolorze czerwonym.


7 komentarzy:

  1. It’s a very nice set!Beautiful works!Thanks for having made my pattern!Congrats!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet, a szczególnie bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gustowny i przyciągający oko:)
    Zapraszam do mnie na wymiankę kolczykową. www.mojakoralikowapasja.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet z bransoletką - CUDO! Zarówno wzór jak i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale musiałeś się napracować robiąc cały komplet :) Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS