Pierwsza w tym roku

8 listopada 2011

Po zbyt długim okresie nic nie robienia powstała jedna prosta karteczka. Jest to pierwsza świąteczna kartka w tym roku. Zrobiłem ją z kilku powodów m.in. stempel nowy i strasznie mi się podoba, no i obiecałem że koniecznie coś z nim zrobię (słowa dotrzymuję ;) ).

Przedstawiam wam więc sympatycznego jelonka świątecznego. :)




Jelonek ubrany został w kolekcję "A Christmas Carol" Papermanii, a jego sympatyczną postać uzyskałem dzięki stemplowi ze Scrappo. Pozostałe użyte papiery to "Świąteczna gospoda" z Galerii Papieru i "Świąteczny domek" ze Scrap.com.pl

Kartkę zgłaszam na wyzwania:


11 komentarzy:

  1. KARTECZKA ŚLICZNA , CHOCIAZ JAK DLA MNIE TEN JELONEK JEST MAŁO SWIATECZNY;)

    ...ALE JA SIE NIE ZNAM ...:)
    POZDRAWIAM I ZYCZE SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA !

    OdpowiedzUsuń
  2. No i (:)) jak się chce trochę, to jednak można ... he... he... Karteczka miodzio, a zdjęcia jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyszło, świetnie oswoiłeś i pokolorowałeś reniferka, kartka ogromnie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeej jaki wychudzony ten jelonek:D Ale boska kartka:) Podobuje mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa ZAKOCHAŁAM SIĘ :))))) Ten Jelonek jest obłędny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a lovely card!
    Great take on the sketch.
    Thank you for joining us at Sketchy Colors this week - good luck!
    Hugs Anne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest odlotowa, tak jak wszystkie stemple tej firmy.Pokolorowałeś go cudnie. Wrzuć na "scrappo inspiracje" do listopadowej galerii.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiał tego łośka:D hehe
    Super go pokolorowałeś i wkomponowałeś w świąteczną otoczkę.

    Super karteluszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Malowany łosiek :)
    Ja jeszcze swojego nie pomalowałam...

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS