Czarno - białe do adopcji

15 października 2011

Dziś ogłosiliśmy nowe wyzwanie na blogu Zrób to! Tym razem musicie nas przekonać, że "czarne jest czarne, a białe jest białe", czyli temat wyzwania "Czerń i biel". U mnie jest bardzo prosto. Narysowałem obrazek wg grafiki z shutterstock.com i dodałem takie sobie łuczki. Cały efekt prezentuje się tak:


A teraz małe ogłoszenie prezesa: Obrazek jest do wzięcia. Wszyscy, którzy wyrażą chęć na jego zabranie w komentarzach pod tym postem wezmą udział w jego losowaniu (no chyba, że chętna będzie tylko jedna osoba). Czas na zapisy do przyszłej niedzieli, czyli do 23 października. Co do zasad nie ma żadnych, poza tym, że w komentarzu trzeba wyrazić chęć adopcji.

OK - nie mieszam więcej i zapraszam do wspólnej zabawy na blogu Zrób to!

25 komentarzy:

  1. Chętnie adoptuję, obrazek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powzdychałam, powzdychałam i postanowiłam się zapisać. Przydział szczęscia już wyczerpałam, ale ot tak dla przekory stanę w kolejce, bo takowa zapewne będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie ustawiam,niech szczęście mają ci ,którzy nie pergamanią. Ale w twojej wcale nie udowodniłeś tezy z początku posta, że czarne jest czarne a białe jest białe, wręcz przeciwnie, ten znak oznacza przecież, ze w każdej czerni jest odrobina bieli i odwrotnie!!!! A praca świetna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie wiem czy tak naprawdę u Ciebie jest bardzo prosto bo widzę same zaokrąglenia ale te właśnie najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby tak do mnie się szczęście uśmiechnęło... Cudny symbol równowagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem już szczęśliwą posiadaczką Twojej pracy, ale bardzo chętnie zaadoptuję następną :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem... może ja też się zapiszę... Nie... lepiej nie, bo i tak wyjdzie na to, że po znajomości. Taaak, masz rację, to jest baaardzo prosta pracka, właściwie te kilka godzin rysowania to była czysta przyjemność, kilka kresek i już.

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo! jest rewelacyjny!!! oczywiście, że chcę go mieć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak myślałam, że z tym jednym chętnym to ściemniasz dla przekory! Jak tu już tylu chętnych ;) Ale twardo staję do rywalizacji o "równowagę" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go chcę! Mnie wybierz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie się zaopiekuję tym ślicznym obrazeczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow - był chyba trudny do zrobienia. Podoba mi się i chce adoptować.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny !!!!
    Chętnie go przygarnę .
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chętnie bym go przygarnęła
    Pozdrawiam Lipa

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny obrazek! chętnie go przygarnę :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Obrazek jest obłędny, doskonały. Jeśli można to i ja skromne ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostawiam adresik do wirtualnego mężusia
    http://bohaterogrodu.blogspot.com/
    Pozdrawiam TUE_

    OdpowiedzUsuń
  18. wow :D
    rewelacyjny :)
    też chciałbym go mieć

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie ja z chęcią sie zaadoptuje tym cudem!

    OdpowiedzUsuń
  20. takie sobie łuczki ...:) niech wygra ten kto nie pergamani
    a praca powala !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. O, mamo! Jaki cudny! No i jak mogłabym nie ustawić się w kolejce po takie cudeńko?! Bardzo, bardzo chętnie się zaopiekuję! :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny jest, ja również chętnie bym go widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny obrazek! Staje w kolejke, jezeli jeszcze zdazylam:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS