Wczesne mikołajki

19 listopada 2010

Inaczej dzisiejszego dnia nazwać nie można. Otrzymałem dziś przesyłkę od Ines, z którą umówiłem się jakiś czas temu na wymiankę. Co dla niej przygotowałem możecie zobaczyć na jej blogu. Gdy już odebrałem paczkę!! od listonosza wydała mi się podejrzanie ciężka. Po otwarciu szczęka gruchnęła o podłogę. Kolejną godzinę spędziłem śliniąc się i macając każdy drobiazg. No, ale pokażę Wam co było w środku, znaczy się prawie wszystko bo słodkości "gdzieś się zapodziały" :D


Fotka pierwsza: papiery, kolorowe kartoniki, małe, duże i co tylko można wymarzyć sobie :D


Fotka druga: błyszczące naklejki, kolorowe wydruki mikołajów, przepiękne wydruki mikołajów w kolorze złota i srebra (wzór pochodzi z blogu Penini), kartoniki na kartki z wytłoczonym wzorem oraz wykroje tildowe :)


Fotka trzecia: papierowe woreczki, papierowe serwetki różnego kształtu i koloru, małe kolorowe karteczki, skóra z kalendarza, taśma w kolorze niebieskim, dwie świeczuszki oraz filcowe serca i choinki.


Fotka czwarta: dwa dziurkacze - kwiatek i śnieżynka, klej z brokatem (cały zestaw!!), stempelki piankowe, dwa słoiczki z brokatem (czerwony i zielony), druciki kreatywne (chyba tak to się nazywa), stempel - flamaster w kształcie śnieżynki (różowy), tusz Heyda (złoty i srebrny), brokat - gwiazdki, ćwieki z motywem dziecięcym, zestaw ozdób Heyda, zawieszki drewniane dzwonek i gwiazdka, drewniane przyklejane gwiazdki i śnieżynki.


Fotka piąta: ćwieki i skrapki :)

Wciąż jestem w szoku tyle tu cudeniek. Mogę tylko podziękować Ines za tą wspaniałą paczuszkę :D

6 komentarzy:

  1. Fajnie że CI się podoba ale w razie co za rozwaloną szczękę nie zwracam:D Bardzo Cię proszę pod wydrukami napisz, że grafiki z mikołajem są od Penini, która udostępniła je wszystkim:D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://peniniaart.blogspot.com/2010/11/switeczny-mikoaja-moze-dziadek-mroz.html zapomniałam podać link :]

    OdpowiedzUsuń
  3. istny zawrot glowy, Dawid ty to masz, no nie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty łasuchu!!! Ja to bym chciała te słodycze zobaczyć :D Farciarz z Ciebie :D Gratuluję takiej wymianki. Chciałam jeszcze coś napisać na temat ślinienia i macania, ale chyba nie wypada :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczena opada w dół jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzien dobry Panie Dawidzie.Nie wiedzialam ze mezczyzna potrafi robic takie piekne rzeczy.Ja tez tworze rozne cuda.Wlasnie dzisiaj wymyslilam sobie szydelkowe pudelko.Pana pudelko bedzie dla mnie inspiracja.Pozdrawiam z pieknego miasta Ostrody.Iwona

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS