Lubię - wyzwanie na Strychu

8 listopada 2010

Skończyłem dziś pracę nad wyzwaniem ogłoszone na blogu "Na-Strychu". Temat to "10 rzeczy, które lubisz", ale na szczęście wymagane minimum to 5. W piątek wieczorem wpadło mi do głowy co mogę zrobić. Najpierw powstał szkic, potem rysunek i wycinanie skalpelem 7 razy, potem oklejanie i znowu wycinanie itp. Ale żeby nie nudzić to będzie kilka fotek :)








Wiem, że do ideału mi daleko, ale wciąż się uczę, więc proszę o wybaczenie przy niedociągnięciach ;)

15 komentarzy:

  1. Zdolny z Ciebie człowiek. Gratuluję umiejętności i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ee no fajny:D jakie niedociągnięcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Dziękuję za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, nie....suuuper! Wachlarzowy album-pomysł genialny! Padłam:) Dzięki wielkie za udział w wyzwaniu! I co za tempo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczy mi wyszły z orbit. Niesamowita uroda tego dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niedociągnięć żadnych nie widzę. Praca bardzo mi się podoba.
    Dla mnie to wachlarzowe dzieło sztuki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedociągnięcia???
    Świetny pomysł i super wykonanie!
    Wachlarzowy albumik robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję!
    Tak mam nadzieję że wszystkim się podobało, z reszta takie odniosłyśmy wrażenia z Anią :)
    A swoją drogą zaglądam tu już jakiś czas i muszę przyznać że jestem pod wrażeniem Twojego talentu. Z pewnością nie zapomnę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja lubię wpadać na twój blog... podziwiam pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomniałeś jeszcze dodać , że lubisz wyzwania :) A ja dodam, że twoje prace wyzwaniowe, są cudne, fantastyczne, a o niedociągnięciach, nie ma mowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę taki wachlarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przpiekna forma i cudne wykonanie. Bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS