Indyjska Tilda

11 listopada 2012

Ostatnio miałem szczęście w dwóch losowaniach. Najpierw za ostatnie filmowe pytanie w Montażowni, a dziś na blogu Sketchy Colors. To wspaniałe niespodzianki.


A co ostatnio. Chyba wsiąkłem w Tildy. Dziś też jedna na wyzwanie pod hasłem "Around the World". Jako, że jedyna pasująca odbitka to Tilda z Indii to trzymałem się tematu. Kartka zainspirowana trochę architekturą - przedstawia okno. Wszystkie przeszycia robiłem nitką metalizowaną, oczywiście ręcznie. Zeszło 2 dni, ale efekt mnie zadowala.





Kartkę zgłaszam na wyzwania do:

11 komentarzy:

  1. Ciekawa, imponująca karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, a odnośnie przeszyć - aż się wierzyć nie chce, że są odręczne :) Równe jak przesycia maszynowe. Podziwiam Twoją cierpliwość i wprawne ręce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMGoodness, what a work of art! Absolutely awesome! Love your Tilda & coloring, love the design, papers, embellishments, and that fabulous stitching! Incredible! Thank you for sharing this gem with us at Stamptacular Sunday Challenge! Hope to see you again next week! :^)
    Hugs, Penny

    OdpowiedzUsuń
  4. Bravooooo!!! What a great sewing work!
    Thank you for sharing with us on the Deep Ocean Challenge.
    xoxoxo Eulalia

    OdpowiedzUsuń
  5. What a wonderful card!! Love you design and the beautiful warm colours! The rhinestones in Tildas hair are gorgeous!
    Thank you for joining us this week at Stamptacular sunday challenge, hope to see you again next week!

    Hugs Jessica

    OdpowiedzUsuń
  6. Powtórzę się jeszcze raz że kartka jest fantastyczna, ogrom pracy mnie powala, pomysł genialny. Dziękuję za udział w zabawie Stamptacular sunday challenge.
    pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym indyjskim cudzie!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS