Zaległości część pierwsza - technika pergaminowa

25 kwietnia 2012

Gruby kurz zalega na moim blogu, czas to w końcu naprawić. Zacznę od pokazania zaległości, a na pierwszy ogień pójdzie technika pergaminowa. Prace pokażę w kolejności powstawania.

Pierwsza kartka to praca, która powstała jeszcze z okazji Świąt Wielkanocnych na wyzwanie na blogu Zrób to!


Kolejna to zakładka do książki dla pewnej maniaczki czytania, więc troszkę po kobiecemu - manekin z kryształkami. Wzór zaczerpnięty ze strony shutterstock.com.


I ostatnia praca, która powstała przed weekendem - rozeta kwiatowa. Zrobiona na zamówienie doskonale wpasowała się w temat nowego wyzwania na Zrób to!, którego tematem są tym razem kwiaty.
Powstała wg wzoru z książki "Parchment fairies 2007"


Jeśli chodzi o technikę pergaminową to wszystko... na razie. Zrobiłem jeszcze pisanki decoupage'owe, ale tak szybko "poszły" do klienta, że nie mam fotek.

18 komentarzy:

  1. Rozeta przepiękna, uwielbiam takie wzory.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne prace... jajo już podziwiałam na Zrób to, rozetę też... ale zakładeczki jeszcze nie... ale widziałam podobną... ciekawe, kto wpadł pierwszy na taki pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. I loved them all!
    Very elegant and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :)

    Beatko, szukanie pomysłodawcy to chyba jak szukanie igły.. tyle było już zakładek z motywem manekina, że chyba szkoda na to czasu :)

    Thank you Nagela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie!!! Bo już myślałam, że bloga zamykasz :) Prace super jak zwykle. Rozeta miodzio, takie właśnie pergaminki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A o zakładki z manekinem poprosiła mnie jakiś czas temu pewna pani z Holandii, więc to chyba jej pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, to takie rzeczy można robić?? Fantastyczne! I niesamowicie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uprzejmie zazdroszczę Ci talentu do tworzenia takich arcydzieł.

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Ta ostatnia praca mnie powaliła.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozeta kwiatowa to jakieś mistrzostwo świata po prostu jest!!!!Cudowne prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne.
    w ostatnią mogłabym godzinami sie wpatrywać

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace....dla mnie ciężki orzech do zgryzienia ...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta rozeta... niesamowita precyzja, misterna praca - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. I normally hate commenting, but i thought i would give it a go for this blog. Been reading your stuff for awhile.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy tworzysz!Cieszę się ,że tu trafiłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. szczęka mi opadła do samej ziemi, jestem pod wrażeniem :) dla mnie to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta rozeta jest niesamowita, fajnie, że wkomponowałeś perełki - praca z serii mogę się wgapiać długo i nie odrywać oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS