Znowu wyzwaniowo

17 marca 2012

Dziś pokażę prace na dwa wyzwania. Pierwsze to praca dla DT blogu Zrób to!, gdzie wyzwanie bieżące to "DOM". Postanowiłem skorzystać z jednego ze wzorów Michaela Powella. Jego prace są dość charakterystyczne i myślę, że osoby krzyżykujące znają ten wzór.


No i nastąpił powrót do papieru scrapowego. Stało się to za sprawą blogu sklepu Scrapki.pl, gdzie zobaczyłem jedenastą edycję zabawy w liftowanie, a dokładniej kartkę do zliftowania, której autorką jest Betik. Po prostu nie mogłem nie spróbować.




5 komentarzy:

  1. śliczna,bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny lift!! Ogromnie mi się podoba!

    I pierwsza kartka też wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace, wspaniały lift:)
    dziękuję za udział w wyzwaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i całe szczęście, że nie mogłeś nie spróbować:) Lift jest świetny! Dziękuję:)
    Kartka z domem też bardzo mi się podoba mimo że w innej stylistyce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię powelki - dwa już wyszyłam.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS