Wyzwania i wpis do albumu

11 marca 2012

Ostatni tydzień spędziłem pokaszlując i tamując wycieki... więc dziś pokażę zaległości.

Pierwsza rzecz to praca na wyzwanie na blogu "Zrób to!". Tym razem mamy mapkę.


Drugi w kolejce jest wpis do wędrasia pod hasłem "Cztery Pory Roku". Wybrałem temat Wielkanoc i moje dwie strony prezentują się tak:



No i wracamy do biżuterii. Moja mama kupiła (uparła się kobieta by zapłacić...) bransoletkę z turkusów. Zatem z okazji dnia kobiet do kompletu otrzymała kolczyki.


Poszedłem jednak za ciosem i zrobiłem kolczyki na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze - KoloroTon i dwa kolory do użycia: czerwony i niebieski.


Nie są one może zbyt skomplikowane, ale dopiero się uczę, a zresztą liczy się zabawa. :)


Na koniec dodam, że od dziś moje kości są starsze o kolejny rok, a jednak nadal czuję się jak smark w krótkich spodenkach. :D

7 komentarzy:

  1. ciekawe, czujesz się jak smark w krótkich spodenkach? a czemu wciaz słyszę "idę moje stare kości prostować" i to kilka razy na dzień?????????????

    OdpowiedzUsuń
  2. no to wszystkiego najlepszego staruszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! I wszystkiego najlepszego i dużo dużo zapału w tworzeniu tych piekności.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :o)
    Pozdrawiam0 Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, piękne pracę! :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione STO LAT i ode mnie! Podziwiam pana prace już od dawna, są piękne! Szczególnie zachwycają mnie bransoletki. Pozdrawiam Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. och, ta pierwsza karteczka pergamano, biało-niebieska jest cudna!
    brawo!

    piękne rzeczy tworzysz i ile technik!
    aż trudno uwierzyć, że facet takie rzeczy robi ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS