Dreamer

15 kwietnia 2020

Dziś mam do pokazania kolejny mały panel mix mediowy, który powstał dla Bleeding Art Challenge blog, gdzie mam przyjemność być gościnnym projektantem w tym miesiącu.




To mój kolejny projekt w formacie 10 x 15 cm i muszę się przyznać, że zaczynam lubić ten rozmiar. 

W przypadku tej pracy postanowiłem spróbować wyjść ze swojej strefy komfortu, czyli trzymania się odcieni jednego koloru i zacząć dodawać inne barwy. Wiem, że róż i turkus wyglądają dobrze, ale dla mnie użycie tych barw razem przychodzi z trudem. Tym razem jestem tak zadowolony jak nigdy. :D

Ale żeby nie nudzić, oto efekt mojej pracy.


Tło powstało z kawałków papierów ze ScrapBoys pozostałych po odcięciu gdy robiłem kartki. Dodałem do nich papier książkowy i nieco mediów.


Do zrobienia kompozycji użyłem oczywiście tekturek ze SnipArtu oraz elementów wycietych z papierów 13 Arts. 










A jeśli ciekawi jesteście jak powstał ten projekt to możecie podejrzeć to na tym video.




I jeśli lubicie tworzyć na wyzwania to koniecznie zajrzyjcie na Bleeding Art.

1 komentarz:

  1. Just been over to see how you made this amazing piece Dawid. It is simply beautiful. Love the layers and MM elements you added. Alos love the soft colours. Lovely to have your talent with us as Guest this month at Creative Artiste MM. Thanks you.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS