Mediowanie jakby od nowa

1 lutego 2020

W zeszłym roku brak czasu i trochę problemów sprawiły, że rzadko miałem czas tworzyć w technikach mix mediowych. Zazwyczaj powstawały kartki. Dlatego w tym roku postanowiłem to zmienić.

Dziś pierwszy mediowy projekt w tym roku, nad którym pracowało się tak przyjemnie, że nawet nie zauważyłem, że jest środek nocy i trzeba iść spać, bo... praca rano. :D

Projekt powstał na nowe wyzwanie w 13 Arts z moodboard'em i hasłem "New Beginnings". Pierwszy projekt w tym roku i w kolorach, których zazwyczaj unikam. Jestem z niego bardzo zadowolony i mam nadzieję, że i Wam się spodoba.






Jeśli chcecie zobaczyć inspiracje pozostałych członków DT to zajrzyjcie na blog 13 Arts. I koniecznie pobawcie się z nami w tym miesiącu.


Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie w:



1 komentarz:

  1. Beautiful colors - stunning! Thanks for joining us at Bleeding Art!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS