Pudełko na wino / A box for a bottle of wine

23 sierpnia 2016

Zrobiłem ostatnio pudełko na wino. Nie było łatwo, bo pudełko było czarne, a miałem zrobić z niego wersję ślubną. Pokryłem je więc chyba 5 warstwami gesso. Kiedy było wystarczająco białe dodałem nieco wzorów z maski i stworzyłem kompozycję z kwiatów. Całość podkolorowałem pastelowo różową mgiełką.

Praca jest inspiracją dla 13arts.

I made box for bottle of wine. It wasn't easy, because box was black and I have to make a wedding box. I covered this box 5 layers of white gesso. When was a white I added a little pattern from stencil and I made a flower composition. All I colored with pink pastel mist.

This project is inspiration for 13arts DT.






2 komentarze:

  1. Świetna skrzyneczka ślubna. Nie lubię różu, ale w tej kompozycji nie jest go za dużo. Gdzie kupujesz takie skrzyneczki na wina do ozdobienia?

    OdpowiedzUsuń

Zaglądają do mnie

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS